Dag 22 (San Simeon - Carpinteria)

28 mei 2014 - Carpinteria, California, Verenigde Staten

"Carpinteria"

Vanmorgen lekker rustig aan gedaan. Na de super grote pizza van gisteren hadden we nog niet echt honger. Dus ontbijten hebben we maar een keer overgeslagen.

Rond half 11 zijn we weggereden richting Carpinteria. Dit is een plaatsje naast santa Barbara en was ongeveer 3 uurtjes rijden.

Onderweg hebben we nog een keer gestopt voor de wallmart en zijn we nog langs een best buy winkel gegaan. Dit is een soort media markt, maar hebben lang niet zo veel keuze als eerder genoemde. Althans dit filiaal niet. Voor de rest was er niet zo heel veel te beleven langs de route die we vandaag hebben gereden. Behalve het uitzicht over de zee dan.

Vanmiddag hebben we om 15 uur ingecheckt. De kamer ziet er netjes uit maar ligt echt op steenworp afstand van de autobaan. Hopen dat we vanavond goed kunnen slapen door al dat lawaai.

Vanavond zijn we uit eten geweest bij een Thais restaurant. Zalig. Hierna wilden we nog een zonsondergang zien bij het strand wat hier aardig dichtbij ligt, maar de zon zou achter de bergen ondergaan en niet op zee dus we zijn maar terug gereden naar het motel.

Vanavond is de laatste nacht hier in Amerika en morgen zullen we rond 11 uur richting los angeles rijden. Om 18.10 uur zullen we dan vliegen richting Madrid om uiteindelijk om 18.20 uur aan te komen in Düsseldorf. Een lange dag voor de boeg dus.

1. Greet:
    28 mei 2014
    Nog even en dan zien we jullie weer in levende lijve, goede reis en nog beter thuuskom
  2. JeZus:
    28 mei 2014